למה כדאי להיות שותף?

אנחנו מספקים לכם ידע, כלים ומעטפת מלאה שיתמכו בעסקים שלכם ובאיכות השירות שיקבלו לקוחותיכם

כל הסיבות שבזכותן כדאי להצטרף למסלול CSP

CSP – Cloud Solution Provider. זוהי תכנית רישוי של Microsoft המאפשרת לנהל, למכור ולתמוך בלקוח לחלוטין, בכל אספקט, מקצה לקצה. כעת ניתן לשלב פתרונות, מוצרים ושירותים נוספים שאתה מוכר כיום, לאגדם לכדי חבילות (Bundles) ולהעניק ללקוח חוויה שלמה במקום אחד, באמצעות ממשק אחד.

מעוניינים להפוך לשותפים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? מה זו שותפות בכלל? למידע נוסף, היכנסו למאמר הבא >>

גמישות

אפשר ללקוחותיך להשתמש בשירותים המתקדמים ביותר בהתאם לצרכיהם הדינמיים, לשדרג, להפחית ולהגדיל את כמות הרישיונות באופן חודשי.

יציבות עסקית

חידוש אוטומטי המאפשר לך להתרכז בניהול הלקוחות והגדלת הביזנס הקיים, במקום להתמקד במכירת החידוש.

נאמנות לקוח

שמור על מערכות יחסים קרובות וארוכות טווח עם לקוחותיך והנמך את אחוזי הנטישה למתחרים.

מקצה לקצה

נהל את כל התהליכים והמחזורים של לקוחותיך; מכירה, חיוב, הטמעה, תמיכה, שדרוג, גדילה ועוד.

ריווחיות

הגדל את הערך שלך בשוק, צור הצעות ייחודיות באמצעות שילוב שירותים וצור אפשרויות להגדלת הרווחיות שלך.

פשטות וזריזות

חסוך זמן בתהליכי קבלת הרישיונות והפעלתם, קבל שליטה וקרדיט על הלקוחות שלך במהירות והתחל לעבוד מיד.

שאלות נפוצות

כן! במודל CSP תדירות התשלום היא גם חודשית וגם שנתית. 

לא, ההתחייבות של הלקוח למנוי היא שנתית ובמידה ובחר בחיוב חודשי, התשלומים נפרסים על כל השנה. כמו כן, כל עוד לא התקבלה מכם הודעה בכתב על ביטול המנוי בסוף התקופה, המנוי ימשיך להתחדש אוטומטית ל-12 חודשים נוספים.
מודל ה-CSP מאפשר להפחית ולהוסיף רישיונות בכל רגע נתון ולקבל זיכוי או חיוב יחסי על תקופת הזמן הנותרת.
Microsoft מחייבת חודש אחד מראש עבור רישיונות שנרכשו ב-CSP בחיוב חודשי. אם תפחית או תוסיף רישיונות במהלך החודש, במועד החיוב הבא תתעדכן החשבונית לפי הפערים, ותקבל זיכוי או חיוב נוסף במידת הצורך.
ההתחייבות לרישיונות CSP היא שנתית על אף שהתשלומים מבוצעים בתדירות חודשית. נכון לעכשיו, מיקרוסופט אינה דורשת תשלום קנס על ביטול רישיונות לפני סוף תקופת ההתחייבות, אך היא שומרת לעצמה את הזכות לעשות זאת בעתיד. אנו עובדים בצמוד להנחיות מיקרוסופט ואם יהיה שינוי בנושא, נעדכן על כך באופן מידי. כרגע, ניתן לבטל את המנוי בכל רגע ולקבל זיכוי או חיוב יחסי על הזמן שבו המנוי היה קיים בבעלותכם.
המעבר הוא בהיבט הרישויי בעיקר ומתבצע מאחורי הקלעים ובאופן שקוף למשתמש הסופי, שאינו מרגיש כלל במעבר.
התמיכה הראשונית ממשיכה להתקבל דרכנו אך במקרים שישנו צורך באסקלציה, Microsoft עדיין נותנת את התמיכה. האסקלציה תבוצע ישירות דרך ה Patner Center שלך, או דרכנו ואנו נלווה אותך בכל התהליך עד לפתרון התקלה.
אין צורך לחכות! מרגע שהוזנו הרישיונות בפורטל Office 365 של הלקוח הסופי, ניתן להתחיל להשתמש.
יש לבצע ביטול ידני באמצעות שירות הלקוחות של מיקרוסופט בטלפון 1809-344-179 או לחילופין לפתוח קריאה בנושא דרך הפורטל על מנת למנוע תשלום כפול.
רישיונות Open License או Prepaid שאוקטבו לא מקבלים זיכוי חלקי או יחסי. אנו ממליצים להמתין עד שיסתיים תוקף רישיונות אלו ורק לאחר מכן לעבור למודל CSP על מנת למנוע תשלום כפול.
ניתן לבצע עסקאות במודל CSP החל מרישיון אחד.
זה אפילו מומלץ לתת ללקוח להתנסות במוצר ולוודא שהוא אכן מרוצה ממנו על מנת להגדיל את השימוש בו. תוכל להקצות Trial ישירות בMarketplace שלנו ובתום התקופה, לעבור למודל חיוב ב-CSP.
נגישות