שירותי Microsoft Defender מבית מיקרוסופט

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

Microsoft Defender (לשעבר ATP) הוא שם לקטגורית פתרונות אבטחה שנועדו להגן בפני מתקפות malware או פריצה מתוחכמות להשגת מידע רגיש. פתרונות אלה זמינים כתוכנות או מנויים של שירותים. ישנם פתרונות Microsoft Defender מגוונים בגישות ודרכי הפעולה, אך רובם כוללים שילוב בין הגנה על משתמשי הקצה, הרשתות המקומיות ומכשירים שמחוברים אליהן, Gateways לתיבות דואר, מערכות אבטחה מפני תכנות נוזקה וממשק ניהול הגנה והתראות.

במסגרת שירותי הענן שלה, מיקרוסופט מציעה שני פתרונות Microsoft Defender:

  1. Microsoft Defender for Office 365
  2. Microsoft Defender for Endpoint

1. Microsoft Defender for Office 365 הוא Add-on (תוסף) לשירותי Microsoft 365 ו-Exchange Online המאפשר לנהל את מערכת האבטחה של חשבון Microsoft 365 שלכם בצורה מתקדמת יותר. בממשק ייעודי, ניתן לנהל את הכלים שתוסף זה מעניק לכם כדי ליצור כללים חדשים, לעקוב אחרי פעילויות חשודות, ליצור הגנה בזמן אמתלהיעזר בטכנולוגיה המתקדמת של זיהוי תקיפות בלתי מוכרות ועוד.

היכנסו למאמר המלא אודות Microsoft Defender for Office 365 >>

2. Microsoft Defender for Endpoint – זהו שירות למשתמש הקצה, יודע להתממשק ולעבוד ביחד עם Windows Defender AntiVirus ומקנה הגנה רחבה יותר על תחנת הקצה.

זוהי בעצם שכבת הגנה נוספת המזהה חולשות, התנהגות אנומלית ומעבר תוכן זדוני בתחנות קצה. השירות יידע לנטר, לנתח, ולדווח למנהל המערכת על כשלים בארגון, תוך כדי למידת סביבת העבודה ומניעת תקיפות בזמן אמת.

היכנסו למאמר המלא אודות Microsoft Defender for Endpoint >>

לקריאה נוספת

נגישות