מדריך: חידוש הסכם MPN ו-CSP

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

החל מה-1 לאפריל, מיקרוסופט דורשת משותפיה לחתום מחדש על ההסכמים שלהם, אחרת לא ניתן יהיה להזמין רישוי CSP דרך ה-MarketPlace.

יכול להיות שנתקלתם בתקלה שנראית כך:

כיצד פותרים זאת? צפו במדריך הבא:

תחילה, יש להתחבר לפורטל השותפים בכתובת partner.microsoft.com ולהיכנס ל-dashboard.

לאחר מכן, ב-tab חדש, יש לחפש במנוע חיפוש (לדוגמה Google) את הביטוי Microsoft cloud solution provider ולבחור בתוצאה הזו

בדף שנקבל, ונראה כך

יש לגלול למטה עד שמגיעים לכאן. כעת נבחר בשלב 1:

Step 1: Join the Microsoft Partner Network

הקישור יוביל ל-tab חדש, סמנו את התחומים הרלוונטיים עבורכם ולחצו next

בדף הבא, נזין את הכתובת איתה התחברנו לאתר השותפים. זה יהיה חייב להיות Global Admin כלשהו ב-Office 365 של החברה שלכם.

כעת נלחץ על sign in

יכול להיות שתתבקשו להתחבר, או פשוט ללחוץ על next או sign in שוב

כעת, יש ללחוץ על Accept and continue

נחזור שוב לדף הקודם והפעם נלחץ על שלב 2:

Step 2: Sign up

בחלון החדש שנפתח, נלחץ על Next

וכעת על Sign in

בדף זה נמלא את כל הפרטים הרלוונטיים (אתר חברה, מייל תמיכה, מס’ טלפון לתמיכה). בסיום נלחץ על Enroll now

כעת נסמן את ה-MPN הרלוונטי. בסיום נלחץ על Continue

בשלב האחרון, נלחץ על Accept and continue

זהו זה, כעת התקלה אמורה להיפתר וניתן להמשיך בהזמנה.

כמובן שאם אתם עדיין נתקלים בבעיות, צרו קשר איתנו ונשמח לסייע.

לקריאה נוספת

נגישות