החל מה-1 לאפריל, מיקרוסופט דורשת משותפיה לחתום מחדש על ההסכמים שלהם, אחרת לא ניתן יהיה להזמין רישוי CSP דרך ה-MarketPlace.
יכול להיות שנתקלתם בתקלה שנראית כך:
כיצד פותרים זאת? צפו במדריך הבא:
תחילה, יש להתחבר לפורטל השותפים בכתובת partner.microsoft.com ולהיכנס ל-dashboard.
לאחר מכן, ב-tab חדש, יש לחפש במנוע חיפוש (לדוגמה Google) את הביטוי Microsoft cloud solution provider ולבחור בתוצאה הזו
בדף שנקבל, ונראה כך
יש לגלול למטה עד שמגיעים לכאן. כעת נבחר בשלב 1:
Step 1: Join the Microsoft Partner Network
הקישור יוביל ל-tab חדש, סמנו את התחומים הרלוונטיים עבורכם ולחצו next
בדף הבא, נזין את הכתובת איתה התחברנו לאתר השותפים. זה יהיה חייב להיות Global Admin כלשהו ב-Office 365 של החברה שלכם.
כעת נלחץ על sign in
יכול להיות שתתבקשו להתחבר, או פשוט ללחוץ על next או sign in שוב
כעת, יש ללחוץ על Accept and continue
נחזור שוב לדף הקודם והפעם נלחץ על שלב 2:
Step 2: Sign up
בחלון החדש שנפתח, נלחץ על Next
וכעת על Sign in
בדף זה נמלא את כל הפרטים הרלוונטיים (אתר חברה, מייל תמיכה, מס’ טלפון לתמיכה). בסיום נלחץ על Enroll now
כעת נסמן את ה-MPN הרלוונטי. בסיום נלחץ על Continue
בשלב האחרון, נלחץ על Accept and continue
זהו זה, כעת התקלה אמורה להיפתר וניתן להמשיך בהזמנה.
כמובן שאם אתם עדיין נתקלים בבעיות, צרו קשר איתנו ונשמח לסייע.