נעים להכיר: Microsoft Planner

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

ההשוואה בין Microsoft Planner לבין Microsoft Project היא בלתי נמנעת, משום ששניהם, בסופו של יום, נועדו לסייע לחברי צוות לנהל מעקב אחר המשימות שלהם ולתכנן את סדר היום בדרך אל המטרות והיעדים שלהם.

אך בשונה מ-Microsoft Project, ה-Planner הוא מוצר שמגיע חינם יחד עם כל חבילות Office 365 (בין אם Business או Enterprise) והעבודה בו היא הרבה יותר פשוטה ואינטואיטיבית.

Microsoft Planner מאפשר למשתמש לפתוח תכניות (Plans). בתוך כל תכנית ניתן ליצור "דלי" (bucket) שמייצג קטגוריה בתוך התכנית, ובכל דלי כזה ניתן ליצור משימות (Tasks).

ניתן לצרף לכל תכנית עובדים נוספים בארגון, ולשייך כל עובד למשימה. בכל שלב ניתן להגדיר תאריכי יעדים, להוסיף תיאור, לציין האם השלב התחיל, הסתיים, מתעכב וכו'.

כמו כן, בכל תכנית ניתן להציג את נתוני ההתקדמות במשימות בצורה גרפית על מנת להבין טוב יותר היכן התכנית נמצאת על ציר ההתקדמות, וניתן להיעזר במחברת OneNote ייעודית לכל תכנית על מנת לתעד שיחות ורעיונות, או לכתוב הערות במהלך התקדמות התכנית.

Microsoft Planner משלב גם מהחוויה של Office Groups, מאפשר לקיים דיונים אודות התכניות, להגיב ואף לעשות Like ובכך לקיים תקשורת עניינית ומתועדת בין חברי הצוות.

כפי שניתן להבין, מדובר בכלי חזק, פשוט, גמיש ויעיל לניהול צוות ומשימות לפי שלבים, המסוגל להעניק תמונה ברורה לגבי התקדמות כל אחד מחברי הצוות בביצוע המשימות שלו ואף מסייע למנהל הצוות להבין במהירות היכן עומדים הדברים.

להסבר מעמיק והדגמה של ממש ניתן להיכנס לסרטון בתחתית המאמר.

בהצלחה!

קחו חלק במהפכת הענן!
מוזמנים ליצור עי

לקריאה נוספת

נגישות