נעים להכיר: Azure Backup

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שירותי Azure Backup מוצעים כחלק מ-Microsoft Azure Recovery Services. זהו גיבוי פשוט וחסכוני המוצע כשירות (BaaS). השירות מאפשר לנו לגבות בקלות ובפשטות דיסקים, תיקיות וקבצים נבחרים. שירות זה מספק כלים מקומיים אמינים על מנת לבצע מיגרציה של משאבים לענן, הגנת נתונים מורחבת הכוללת DR עבור מידע ב-Data Cetner ארגוני .

Azure Backup מתחלק ל-3 מסלולי מחיר ומוגדר כ-Instance (מופע) מוגן. Instance יכול להיות מכונה וירטואלית מכל סוג (Windows ServerLinux), אפליקציית שרת (מכונה פיזית או וירטואלית המריצה אפליקצייה כגון SQL Server, Microsoft Exchange, Microsoft SharePointMicrosoft DynamicsFile Server role of Windows Server) או כל התקן המריץ מערכת הפעלה ברמת Desktop (Windows Client).

שירותי הגיבוי של Azure Recovery Services כוללים כל תקן רגולציה הקיים כיום. הגיבוי מסייע בהגנה על קבצים ותיקיות, מאפשר שכפול (replication) מכונות פיזיות או וירטואליות לענן באופן מאובטח, אמין ביותר וחסכוני בזכות מסלול תשלום גמיש במיוחד: Pay As You Go.
Azure Recovery Services מספקים לכל לקוח כספת גיבוי בה נשמרים הנתונים באופן מוצפן לחלוטין עם מפתח ייחודי ויעודי הכולל Retention Policy של עד 99 שנים.

כדי להבין כיצד מתבצע התמחור של שירותי הגיבוי ב-Azure, ניתן להיעזר בטבלה שבתחתית הקובץ הבא:
http://mscom.co.il/Downloads/azure%20microsoft_a4%20press.pdf

 לקריאה מעמיקה יותר ניתן להיכנס לאתר Azure:
https://azure.microsoft.com/en-us/services/backup/

לקריאה נוספת

נגישות