KYPE FOR BUSINESS MEETINGS: תכנון עבור הענן (מאמר למתקדמים)

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

Office 365 הוא שם כולל למגוון שירותים בענן של חברת מיקרוסופט.
לראשונה הוכרז באוקטובר 2010, תחת השם Business Productivity Online Suite, או בקיצור BPOS.
הקונספט של Office 365 הוא לספק שירותי ענן קלים לשימוש, לניהול ולהטמעה, מאובטחים, זמינים תמיד ומעודכנים Online, כך שלמעשה אין צורך ברכישת שדרוג גרסאות אקטיבי ובדאגה לעדכוני תכנה על ידי המשתמש הסופי ומחלקת ה-IT בארגון. Office 365 מעניק לך שקט נפשי ותעשייתי בכך שמיקרוסופט דואגת לתחזוק ותפעול שוטף של שירותי הליבה של העסק שלך.

Office 365 הוא הרבה יותר מ”רק Office”. לצד התקנות מקומיות של האפליקציות על שולחן העבודה, המוכרות לכולם (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote), מיקרוסופט מציעה ללקוחותיה גישה לתיבת מייל בענן (Exchange Online), פורטל פנים ארגוני ושיתוף קבצים (SharePoint Online), שטח אחסון וסנכרון קבצים (OneDrive For Business) ושירות שיחות קול, הודעות מידיות, שיחות וידאו ושיתוף מסכים (Skype For Business), Office בגרסת Web (Office Online) ושירותים רבים נוספים.

יתרונות שירותי OFFICE 365:

  • זמינות מירבית וגיבוי אוטומטי 
  • גישה מכל מקום 
  • חסכון בעלויות שרתים
  • תכנון ופריסת הוצאות 
  • גמישות מירבית
  • ניהול נוח

את שירותי Office 365 ניתן לרכוש באופן חודשי ברישוי CSP, אם כ-Stand Alone (כל שירות בנפרד) או בחבילות המיועדות לעסקים קטנים-בינוניים (חבילות Business) וארגונים גדולים (חבילות Enterprise) המכילות בתוכן מגוון רב של שירותים.

קישור זה מוביל לכרטיס מכירה בו ניתן להיעזר על מנת להבין אילו שירותים נמצאים באילו חבילות (לא כל השירותים נמצאים בכל חבילה!) ולקבל פירוט נוסף על כל שירות ושירות:
http://mscom.co.il/Downloads/51792_Microsoft_Office_365_salescard.pdf

מיקרוסופט שואפת לשקיפות מול לקוחותיה המשתמשים בשירותי Office 365 ולכן הקימה את פורטל Roadmap, בו מפורטים העדכונים הקרבים, המתוכננים, אלו שבפיתוח, ששוחררו או שבוטלו.
https://fasttrack.microsoft.com/roadmap

הנכם מוזמנים להתעדכן ולהיעזר בבלוג התמיכה (בעברית!) של Office 365 המתעדכן בקביעות:
http://office365tech.microsoft.co.il/

למידע נוסף על השירותים השונים (חלק מהמידע בשפה האנגלית):
Exchange Online: תיבת דואר עסקי בענן של מיקרוסופט בנפח 50GB למשתמש, הכוללת אנטי-וירוס, אנטי-ספאם ואפשרות גישה אונליין, מכל מקום.
https://products.office.com/he-il/exchange/exchange-online

SharePoint Online: פורטל פנים-ארגוני המהווה פלטפורמה עסקית ובה ניתן למעשה לעשות כמעט הכל – ניהול קשרי לקוחות, רשימות, מאגרי מידע המחולקים לפי הרשאות עם אפשרויות שיתוף מתקדמות ועוד.
https://products.office.com/he-il/business/office-365-file-sharing-online-collaboration-tools

OneDrive For Business: הגרסה המורחבת והעסקית של השירות המוכר, שטח אחסון אישי לכל משתמש בנפח של 1TB, אפשרויות שיתוף ועריכה במקביל של קבצים, גישה מכל מקום ועוד.
https://onedrive.live.com/about/he-IL/business/

Skype For Business: שירות שיחות קול, שיחות וידאו, שיחות ועידה, הודעות מידיות, שמירת היסטורית שיחות נגישה, שיתוף מסכים, השתלטות מרחוק – והכל ברמה עסקית ומאובטח ברמה גבוהה.
https://products.office.com/he-il/skype-for-business/online-meetings

Dynamics 365: תוכנת ניהול קשרי לקוחות, תמיד מעודכנת לגרסה האחרונה ומאפשרת עבודה וקבלת נתונים מכל מקום ובכל זמן.
https://www.microsoft.com/he-il/dynamics365

Yammer: רשת חברתית פנים-ארגונית המאפשרת תקשורת בלתי-אמצעית בין עובדי החברה באמצעות כפתורי ה-Share וה-Like המוכרים לנו מה-Facebook. כעת ניתן להתכתב באופן בטוח בין קולגות אודות נושאים פנימיים ולהשתמש בחוכמת ההמונים כדי לאתר תשובות לשאלות שאחרים כבר שאלו.
https://products.office.com/he-il/yammer/yammer-overview

Power BI: יכולות הניתוח וההצגה של מסדי נתונים וקבצי Excel ענקיים מונגשת כעת בענן של Office 365.
https://powerbi.microsoft.com/en-us/?WT.mc_id=Old_Site

Sway: מאפשר להעביר סיפור, הרצאה או רשמים מחוויות באמצעות שקופיות, מזכיר מעט את ה-PowerPoint אך בעל אלמנטים מתקדמים ואפשרויות הצגה חדשניות.
https://sway.com/?WT.mc_id=WO365BPS_WEB_Persistent&utm_source=WO365BPS&utm_medium=WEB&utm_campaign=Persistent

לקריאה נוספת

נגישות