מדריך Office 365 Education – קבלת אישורי חינוך ללקוח מיקרוסופט

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

תנאי קבלת אישור חינוך ללקוח מיקרוסופט

על מנת להיות זכאי לאישור חינוך ללקוח מיקרוסופט יש לוודא שהלקוח אותו אתם מעוניינים לצרף לאישורי חינוך מופיע ב-CSP שלנו.

במידה והלקוח לא פעל מולנו בעבר ואינו מופיע ב-CSP שלנו,
יש להעביר ללקוח את הקישור הבא, כדי להפוך אותנו לDelegated Admin שלו ובכך לאפשר לנו הרשאות לבדוק את הפרטים ולפתוח עבורו קריאה.

 https://admin.microsoft.com/Adminportal/Home?invType=ResellerRelationship&partnerId=173b368e-674c-404c-90e7-4a165efe0222&msppId=0&DAP=true#/BillingAccounts/partner-invitation

כמו כן, הלינק הזה הוא גנרי ואפשר להשתמש בו לכל הלקוחות.

לאחר שהלקוח כבר מופיע ב-CSP שלנו ובדקנו שאין לו אישורי חינוך, נצטרך לפתוח קריאה למיקרוסופט.

יש לספק את הפרטים הבאים למען פתיחת הקריאה מול למיקרוסופט:

Customer Name: שם הלקוח במיקרוסופט
Customer Address: כתובת מלאה של הלקוח
Segment:  לציין באיזה סוג של מוסד חינוכי מדובר. יסודי, על יסודי, אקדמאי, בית ספר מקצועי.
Entity Website URL: כתובת האתר של הלקוח
Customer Contact Email: כתובת אימייל של הלקוח ליצירת קשר

**יש להכין מראש מסמך (מומלץ מסמך שמתורגם לאנגלית, אבל אם לא קיים מסמך כזה, זה גם בסדר) רשמי, ממשלתי או עירוני, שמוכיח את היות המוסד של הלקוח שלכם מוסד חינוכי.
ניתן גם לצרף מכתב לא רשמי בעל חותמת גומי ממקור רשמי, ממשלתי או עירוני, שמאשר את היות המוסד חינוכי.

יש לקחת בחשבון שקריאה עבור אישורי חינוך עלולה לקחת בין 3 ימי עסקים לכמה שבועות.
יש לשים לב שהבדיקות חלות בדקדקנות על הפרטים והמסמכים שסופקו על כן יש להגיש פרטים תקינים ועדכניים.

לקריאה נוספת

נגישות