מדריך כייצד לבצע יישור תאריך סיום מנוי NCE – Coterminosity

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מהו יישור תאריך סיום מנוי (Coterminosity)

יישור תאריך הסיום נועד לאפשר להתאים מנוי חדש מבוסס מנוי NCE לתאריך הסיום של מנוי NCE קיים.

כללים לשימוש בכלי:

  • המנויים הקיימים של NCE חייבים להיות פעילים
  • מנויים פעילים קיימים על פני אותו מיקרוסופט טננט זכאים לבחירה.


שלב 1:

האופציה של יישור תאריך סיום זמינה בדף סל הקניות במרקטפלייס – רק למוצרי NCE   פעילים. 
לחצן הטוגל המאפשר את האופציה כבוי כברירית מחדל.



שלב 2

לאחר הפעלת לחצן הטוגל  , יופיע חלון מוקפץ, המאפשר לך השותף להתאים את תאריך סיום המנוי עם מנוי NCE קיים אחר, שייבחר באמצעות רשימה של מנויים זמינים. רשימת המינויים הזמינים מוצגת בהתאם לכללים שהוזכרו לעיל.


ברשימה הנפתחת הזו, תוכל לראות את המינויים הקיימים שמתאימים למנוי שכבר הוזכר, את השמות הידידותיים של המינויים שלהם, מחזורי החיוב (תנאים) ותאריכי סיום.

במקרה שבו אין זמינות של מנוי פעיל מבוסס NCE, תופיע הודעה אינפורמטיבית בתוך החלון הקופץ הקובעת: "אין מנויי NCE פעילים ללא ניסיון להתיישר איתם".

ברגע שנבחר מנוי להתיישר איתו, ניתן לראות את תאריך הסיום החדש של המנוי שלו שייווצר בתצוגה מקדימה, באותו חלון מוקפץ, תחת הסעיף שנקרא Adjustment Preview.

כאשר נבחר תאריך סיום ספציפי ממנוי NCE קיים ונלחץ על כפתור השמירה, החלון הקופץ נסגר, וניתן לראות את תאריך הסיום החדש שנבחר ליד הלחצן "יישור סיום תאריך", יחד עם סמל העיפרון, למקרה שהם רוצים לערוך מחדש את תאריך הסיום של המנוי.

במידה כבר לא נרצה להחיל את יישור תאריך הסיום, ניתן פשוט לכבות שוב את לחצן החלפת המצב, ותאריך סיום המנוי יחזור לערכו המקורי.

לסיום התהליך של יישור התאריך יש צורך להשלים בהצלחה את ההזמנה, כך שמנוי NCE החדש שייווצר יהיה לו תאריך סיום זהה למנוי NCE הפעיל הקיים אשר בחרנו.

בנוסף יש לקחת בחשבון שמיקרוסופט לא מאפשרת לבצע יישור תאריך למנוי NCE במודל חודשי לתארכים הבאים  -28, 29 או 30 בחודש. משמעות הדבר היא שכל תאריך סיום אחר, לפני או אחרי התאריכים האמורים לעיל, זמין ומותר ליצירת מנוי NCE משותף עם משך תקופה חודשית. כל משך קדנציה אחר (שנתי, תלת שנתי) אינו מוגבל בתאריכים האמורים לעיל.

 

לקריאה נוספת

נגישות