הגדרת התרחבות ארכיון אוטומטית (Auto-Expanding Archiving) ב-Exchange Online

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אחסון בארכיון מספק לכל מנוי שטח אחסון של ‎50 GB בתיבת הדואר של הארכיון וכן גישה למידע היסטורי בתוכנית Exchange Online (Plan 1).

לקוחות המבקשים להרחיב את נפח האחסון בארכיון יכולים לעשות זאת על ידי רכישה של  Exchange Online (Plan 2) או במעבר לתוכניות לארגונים E5 / E3  הכוללת תוכנית זו ותוספת אוטומטית של שטח אחסון (Unlimited Archiving)

להשוואה בין תוכניות Exchange Online הקש כאן 

רכשתם רישיון Office 365 הכולל בתוכו Unlimited Archiving אך אתם ממשיכים לקבל התראות על כך שנפח האחסון מוגבל? יכול להיות שלא הפעלתם כלל את ה-feature של התרחבות הארכיון האוטומטית.

ברכישת רישיון Exchange Online Plan 2 או כל חבילה אחרת הכוללת בתוכה את ה-Unlimited Archiving יש להפעיל את התכונה של ההתרחבות האוטומטית של תיבת הדואר. תהליך זה נעשה באמצעות ה-PowerShell ומבטיח את ההתרחבות של נפח האחסון של התיבה הרלוונטית כשהמשתמש יעבור את הגבלת ה-100GB.

כאשר הפעלת ארכיון הרחבה אוטומטית מופעלת, שטח אחסון נוסף נוסף אוטומטית לתיבת הדואר הארכיון של המשתמש עד שהוא מגיע למגבלת האחסון של 1.5 TB. ניתן להפעיל הרחבה אוטומטית של ארכיון עבור כל אחד בארגון או רק עבור משתמשים ספציפיים.

חשוב לדעת לפני הפעלת הרחבת הארכיון האוטומטי   :

  • אחר הפעלת הרחבה אוטומטית של ארכיון עבור הארגון שאו עבור משתמש ספציפי, לא ניתן לכבות אותה.
  • עליך להיות מנהל מערכת גלובלי בארגון שלך או חבר בקבוצת התפקידים ניהול ארגון בארגון Exchange Online שלך ​​כדי  לאפשר הרחבה אוטומטית של אחסון בארכיון. לחלופין, עליך להיות חבר בקבוצת תפקידים שהוקצה לה תפקיד נמעני דואר כדי לאפשר הרחבה אוטומטית של ארכיון עבור משתמשים ספציפיים.
  • יש להקצות למשתמש רישיון Exchange Online Plan 2 כדי להפעיל את תיבת הדואר בארכיון.
  • אם הוקצה למשתמש רישיון Exchange Online Plan 1, יש להקצות לו רישיון נפרד של Exchange Online Archiving כדי לאפשר את תיבת הדואר שלו לארכיון.
  • לאחר הפעלת ארכיון הרחבה אוטומטית, תיבת דואר בארכיון מומרת לארכיון מתרחב אוטומטית כאשר תיבת הדואר של הארכיון (כולל התיקיה פריטים ניתנים לשחזור) מגיעה ל-90 GB. ייתכן שיחלפו עד 30 יום עד שהקצאת שטח האחסון הנוסף יוקף.
  • הרחבה אוטומטית של ארכיון תומך גם בתיבות דואר משותפות. כדי להפעיל את הארכיון עבור תיבת דואר משותפת, נדרש רישיון Exchange Online Plan 2 או רישיון Exchange Online Plan 1 עם רישיון Exchange Online Archiving.
  • הרחבה אוטומטית של ארכיון מונעת שחזור תיבת דואר לא פעילה. כלומר אם אופשרה הרחבה אוטומטית לארכיון עבור תיבת דואר ותיבת הדואר תהפוך ללא פעילה במועד מאוחר יותר, לא ניתן לשחזר את תיבת הדואר הלא פעילה (על ידי המרתה לתיבת דואר פעילה) או לשחזר אותה (על ידי מיזוג תוכן לתיבת דואר קיימת).
  • ניתן  גם להשתמש ב- PowerShell כדי להפעיל תיבות דואר לארכיון. עיין בסעיף מידע נוסף לקבלת דוגמה לפקודת PowerShell שבה תוכל להשתמש כדי להפעיל תיבות דואר בארכיון עבור כל המשתמשים בארגון שלך.

איך ניתן להתחבר ל-PowerShell של ה-Exchange Online?
פתחו על המחשב שלכם את ה-Windows PowerShell והריצו את הפקודה המופיעה במאמר הבא:
https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj984289(v=exchg.160).aspx

כעת, ניתן להיעזר במדריך זה בשפה האנגלית על מנת לבצע את ההפעלה:
https://support.office.com/en-us/article/Enable-unlimited-archiving-in-Office-365-e2a789f2-9962-4960-9fd4-a00aa063559e

לאחר שפעולות אלו יבוצעו ווידאתם את הפעלת ה-feature, ניתן פשוט להתעלם מההתראה ולהמשיך לעבוד כרגיל.

בעבר, משתמשים שחצו את מגבלת ה-100GB היו צריכים ליצור קשר עם מיקרוסופט על מנת שזו תרחיב את נפח התיבה. אך כיום, ה-Unlimited Archiving השתנה כך שהרחבת נפח התיבות נעשית אוטומטית (Auto-Expanding Archiving) וכאשר המשתמש מגיע למגבלת האחסון, Office 365 יודע להרחיב את התיבה שלו ולחסוך מהמשתמש וממנהל המערכת את ההתעסקות בנושא.

עוד ניתן לקרוא במאמר הבא בשפה האנגלית:
https://support.office.com/en-us/article/Overview-of-unlimited-archiving-in-Office-365-37cdbb02-a24a-4093-8bdb-2a7f0b3a19ee?ui=en-US&rs=en-US&ad=US

בהצלחה!

לקריאה נוספת

נגישות