מהו שירות ה-CSP?

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בשנת 2014 הכריזה מיקרוסופט על מכירת Microsoft 365 (לשעבר Office 365) במודל Open License בנוסף למודל ה-Direct/Advisor הקיים על מנת להרחיב את מגוון ההצעות ודרכי המכירה עבור השותפים והלקוחות הסופיים. עד מהרה, צורת הרישוי הזו העלתה צרכים נוספים בקרב קהילת השותפים: להיות יותר מעורבים בכל תחום במחזור החיים של לקוחותיהם, בין אם מדובר במכירה, חידוש, חיוב, הקצאת רישיונות, תמיכה ועוד.

על מנת לענות על הצרכים הללו, הכריזה מיקרוסופט על תכנית רישוי חדשה שתשנה את כללי המשחק: Cloud Solution Provider או CSP. בתכנית רישוי זו השותף יכול לנהל את הרישיונות של לקוחותיו דרך ההפצה, לחייב את הלקוחות, לנהל את התמיכה ולהציע מוצרים נוספים כמו Azure, Dynamics CRM ואף מוצרי צד ג’.

הנכם מוזמנים לצפות במצגת קצרה המציגה באופן תמציתי את מודל ה-CSP >>

ההזדמנות העסקית:

במודל CSP תוכלו למכור את המוצרים שאתם מכירים ממגוון יצרניות תכנה ושירותים נוספים שאותם אתם מספקים, ולאחדם לכדי תכניות (Bundles) ייחודיות שלא ניתן למצוא אצל אף חברה אחרת, ובכך לבדל ולייחד את עצמכם בשוק הגמיש ובתחרות הגדלה מידי יום.

כמו כן, תוכלו לשמור על אותה הרווחיות שאתם מכירים ממודל ה-Open License, אך בחיוב חודשי שיהווה אלטרנטיבה נוחה יותר בעבור לקוחותיך.

מודל CSP מאפשר לכם לשמור על קשר ישיר ורציף עם הלקוח, ללא מתווכים, ללא התערבות חיצונית, ולהציע לו את הטוב ביותר שיש לכם.

רווחיות:

מכיוון שמיקרוסופט מעוניינת לקדם את תכנית הרישוי החדשה הזו, בנוסף לרווח על המוצר עצמו, מודל ה-CSP מאפשר לכם:

1. להגדיל את הרווחיות שלכם באמצעות מבצעים תקופתיים שמגדילים באופן משמעותי את ההכנסות.

2. לקבוע את המחירים עבור כל מוצר ושירות כראות עיניכם.

3. לייצר הזדמנויות נוספות לשדרוג והרחבת מגוון הפתרונות וההיצע ללקוחותיכם.

איך מתחילים?

1. לקוח חדש ב-Microsoft 365: לאחר אישור ההזמנה וקבלת פרטי הלקוח הסופי, אנו נקים עבורכם את פורטלOffice 365 של הלקוח ונוסיף אליו את הרישיונות שהוזמנו. לאחר מכן, נעביר אליכם את פרטי ההתחברות של ה-Global Admin להתחלת תהליך ההטמעה וההקמה.

2. לקוח קיים ב-Microsoft 365: לקבלת הצעת מחיר והזמנה, תוכלו ליצור אתנו קשר. לאחר מכן, תקבלו מאתנו קישור לדף ב-Office 365 המבקש הרשאות גישה לפורטל Office 365 של הלקוח הסופי שלכם. כעת, יש להתחבר עם שם המשתמש והסיסמה של ה-Global Admin ב-Office 365 של הלקוח על מנת לאשר. ברגע שנופיע בפורטל הלקוח בתור Delegated Admin, נוכל להוסיף את הרישיונות שהוזמנו.

כמו שניתן להבין, מדובר בתהליך קצר וגמיש באופן משמעות מתהליך הרכישה ב-Open License, שעדיין משמר את והרווחיות המוכרת לך.

בדומה לתהליך הוספת לקוח חדש, על מנת להוסיף או להפחית רישיונות עליכם ליצור עמנו קשר ואנו נשנה את כמות הרישיונות בהתאם.

תמיכה:

ניתן לפתוח קריאה מול התמיכה הטכנית שאנו מספקים, בין הימים ראשון עד חמישי בשעות 08:00-18:00 ללא עלות. פתיחת קריאה מתבצעת דרך פורטל הלקוח הסופי או לחילופין דרך פורטל השותף שלכם. כמובן שבמקרים בהם יהיה צורך בתמיכה ברמה גבוהה יותר או בתקלות משביתות מוצר, יש באפשרותנו לפנות לתמיכת Microsoft עבור תקלות של לקוחותיכם.

קיימות תכנית תמיכה מורחבת ותכנית תמיכת Premium שעליהן יגבה תשלום, צרו קשר עם מנהל התיק שלכם לקבלת מידע נוסף.

חשבונית:

אחת לחודש CMS תעביר אליכם חשבונית המפרטת את מגוון השירותים שאתם רוכשים. השירותים יהיו מפורטים לפי הלקוחות. בחשבונית זו אנו גובים תשלום עבור חודש מראש, כאשר שינויים שנעשים במהלך החודש ישפיעו על החשבונית הבאה; הפחתה של שירותים או רישיונות יובילו לזיכוי יחסי בחודש הבא, הוספת שירותים או רישיונות יובילו לחיוב יחסי נוסף בחודש הבא.

השירותים למעשה נמכרים כמנוי בן 12 חודשים, שעליו אתם (השותפים) משלמים מידי חודש. באפשרותכם, כמובן, להסדיר את התשלום של לקוחותיכם באיזה אופן ובאיזה מחיר שתרצו, אך את התשלום ל-CMS תבצעו באופן חודשי. בלא התראה מראש בכתב, לאחר 12 חודשים המנוי יחדש עצמו אוטומטית לתקופה נוספת של 12 חודשים עליה תשלמו מידי חודש.

על מנת לברר את הסדר ואופן התשלום ל-CMS אנא פנו למנהל התיק שלכם ב-CMS.

Marketplace:

פלטפורמת ה-MarketPlace היא חנות Online המאפשרת לרכוש שירותים, אפליקציות ומוצרים דרך CMS, אותם תוכלו להציע ללקוחות. כמו כן, באפשרותכם להוסיף שירותים שעברו white-labeling: שירותים ייחודיים שרק אתם יכולים להציע תחת שמות שאתם תבחרו, או גם כאלו שמתבססים על שירותים שמיקרוסופט מציעה. (למשל, פתרון עסקי בהתאמה אישית המבוסס על Dynamics 365)

לקריאה נוספת

נגישות