נעים להכיר: Dynamics 365

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בסוף 2016 שחררה מיקרוסופט את Dynamics 365, מוצר ענן המאחד בין ה-ERP (Enterprise Resource Planning) לבין ה-CRM (Customer Relationship Management) לכדי מוצר אחד, העובד באינטגרציה עם Office 365Power BIAzure ועוד.

מערכת CRM נועדה לנהל ולתעד את מערכות היחסים של העסק עם לקוחותיו, אם אלו רכישות חדשות, שימור לקוחות קיימים, קבלת פניות ותלונות, גיוס לקוחות חדשים, שיווק מוצרים ושיווק העסק עצמו, קבלת נתונים וניתוחם על מנת להפיק לקחים ועוד.

מערכת ERP נועדה לאחד את כל צרכי עיבוד הנתונים בעסק, כמו משאבי אנוש, מלאי, כספים, לוגיסטיקה, ייצור ועוד, על מנת לסייע על התפעול והעבודה הפנים ארגונית, קיצור תהליכים וייעולם.

הרישוי של Dynamics 365 מורכב משילובים שונים של מספר אפליקציות, למשל:

Sales: ניהול תהליכי מכירה, לידים, גישה לקטלוג מוצרים ועוד.

Customer Service: ניהול שירות לקוחות, חלוקה לרמות שונות של מענה ללקוחות (Tier 1) ותמיכה פנימית או רמה גבוהה יותר של תמיכה ושירות (Tier 2), פתיחת קריאות ופניות עבור הלקוחות ועוד.

Field: מאפשרת ניהול אנשי שטח, כגון טכנאים. מספקת יכולות של ניהול תחזוקה מונעת, ניהול משאבים, מלאי מוצרים, ניהול מיקומי שירות ועוד.

Marketing: מיקרוסופט מציעה יכולות בסיסיות של שיווק במסגרת ה-Dynamics 365, כמו שליחת מיילים מרוכזים וניהול רשימות לקוחות גדולות. עבור עסק שדורש פתרון שיווק מתקדם, מיקרוסופט ממליצה לקשר בין פתרון ה-Dynamics 365 לפתרון של חברת Adobe.

Project Service Automation: במסגרת אפליקציה זו מתקבל רישיון Project Premium היודע להתממשק עם Project קיים. כך ניתן לנהל פרויקטים ארוכי טווח במסגרת התהליכים המובנים של העסק עבור לקוחותיו.

Finance and Operation: זוהי מערכת ERP קלאסית; ניהול מלאים, תפעול, כספים ייצור ועוד.

ניתן לרכוש את האפליקציות עצמן או חבילות המכילות כמה אפליקציות. דוגמה לסוגי חבילות:

Customer Engagement: זוהי חבילה המאגדות בתוכה את כל מגוון האפליקציות, נקראה בעבר Plan 1.

Team Members Enterprise: זוהי חבילה “רזה” המאפשרת למשתמשים צפייה בכל מגוון המסכים ואפליקציות Dynamics 365. משתמשים אלו יכולים לבצע פעולות בסיסיות, כמו להקים אנשי קשר ולערוך ישויות מרכזיות בארגון.

על מגוון האפליקציות, החבילות ועוד, ניתן לקרוא באתר הרשמי של Dynamics 365:

https://www.microsoft.com/he-il/dynamics365/home#applications

בשל השינויים המהותיים ברישוי, מיקרוסופט מאפשרת מעבר רך יותר למנויי החבילות הקודמות שלDynamics CRM, באמצעות מחירים אטרקטיביים למעבר בין החבילות.

לאחרונה, מיקרוסופט השיקה רישוי לעסקים קטנים ובינוניים לעולמות המכירות ושירות לקוחות בעלות מופחתת בשם Dynamics Professional, שמטרתו לאפשר לעסקים קטנים שלא דורשים יכולות Enterprise להנות מעבודה עם תהליכי מכירה ושירות לקוחות קלאסיים.

למידע נוסף ולרכישה ניתן לפנות לאיש המכירות שלך ב-CMS.

לקריאה נוספת אודות סוגי הרישיונות ותמחורם לפי המחיר המומלץ לצרכן הסופי ניתן להיכנס לקישור הבא:

https://www.microsoft.com/he-il/dynamics365/pricing

לקריאה נוספת

נגישות