נעים להכיר: Microsoft Defender for Office 365

שתפ/י את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

Microsoft Defender for Office 365 (לשעבר Office 365 ATP) הוא Add-on (תוסף) לשירותי Microsoft 365 ו-Exchange Online המאפשר לנהל את מערכת האבטחה של חשבון Microsoft 365 שלכם בצורה מתקדמת יותר. בממשק ייעודי, ניתן לנהל את הכלים שתוסף זה מעניק לכם כדי ליצור כללים חדשים, לעקוב אחרי פעילויות חשודות, ליצור הגנה בזמן אמתלהיעזר בטכנולוגיה המתקדמת של זיהוי תקיפות בלתי מוכרות ועוד.

את העוצמה של שירותי האבטחה הסטנדרטיים של Microsoft 365, המגיעים יחד עם תכניות Exchange Online כולנו כבר מכירים:

  • Exchange Online Protection, המספק הגנה מתקדמת מפני הודעות זבל ותוכנות זדוניות.
  • מנגנון אנטי וירוס הסורק באופן אקטיבי את ההודעות הנכנסות, היוצאות ואלו שכבר הגיעו לתיבת הדואר.
  • מנגנון אנטי ספאם הדואג לכך שבנוסף להגנה מפני דואר זבל נכנס, תיבת הדואר שלכם לא תהפוך למפיצת ספאם ללא ידיעתכם ומבצע בקרה והגבלה על התוכן הנשלח לנמענים.

Microsoft Defender for Office 365 עונה על צרכים מתקדמים יותר של הגנה ואבטחה, מתוך הבנה שעולם התקיפה הוירטואלי מתפתח ללא הרף ומתגבר על ההגנות הקיימות, הופך למתוחכם וחכם יותר מרגע לרגע.

למעשה, כל הדואר הנכנס של תיבה עם Microsoft Defender for Office 365 עובר סריקה מלאה, כולל קישורים וקבצים המצורפים אליו (ולא רק "מיילים חשודים").

איך זה עובד? ל-Microsoft Defender for Office 365 כמה תכונות בולטות:

  • הגנה מפני קבצים לא בטוחים: קבצים מצורפים לא בטוחים מועברים לסביבת Quarantine ב-Sandbox (סביבה בטוחה ומבודדת) לפני שהם נשלחים לנמען, שם הם נבדקים ונסרקים לפני שמועברים לתיבת הדואר.
  • הגנה מפני קישורים לא בטוחים: כתובת URL שנשלחת, נבחנת בזמן אמת מיד כשהמשתמש לוחץ עליה. במידה והקישור לא בטוח קופצת אזהרה או הודעה שהאתר נחסם. ניתן גם להגדיר, למשל, שישלח דיווח לאדמין כדי לראות איזה משתמש לחץ על הקישור ומתי.
  • ניתוח איומים חדשים: כל ההודעות והקבצים המצורפים שאין להם חתימה ידועה של וירוס (או צורות תקיפה אחרות), מנותבים לסביבת Hypervisor מיוחדת, כאשר ניתוח התנהגות מבוצע תוך שימוש במגוון טכניקות של למידה ומכוונות לזיהוי כוונות זדוניות. אם לא זוהתה פעילות חשודה, ההודעה נשלחת למסירה לתיבת הדואר.

תוכלו להיעזר במצגת הבאה ע"מ להעביר את יתרונות המוצר/החבילה ללקוחותיכם:

http://bit.ly/2zInDVm

כמו כן, מצורפת מצגת שיווקית המרכזת את היתרונות והתכונות של התוסף Microsoft Defender for Office 365:

להורדת המצגת לחץ כאן >>

למידע נוסף ועלויות ניתן להיכנס לאתר הבא:

https://products.office.com/he-IL/exchange/online-email-threat-protection

או לסרטון הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=Nqxm8r1oX2U&feature=youtu.be

להלן שני סרטונים המדגימים בצורה מפורטת את הפעילות של התוסף:

1.

2.

לקריאה נוספת

נגישות